انتقام خون حاج قاسم و شهدای مقاومت به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده است

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی، با بیان اینکه انتقام سخت راهبردی ایران از قاتلان شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت، گفت: کابوس انتقام خون شهید سلیمانی و شهدای مقاومت کابوس بزرگ برای آمریکا و هم‌پیمانانش است.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی، با اشاره به اشتباه راهبردی آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم اظهار کرد: حیات حاج قاسم برای دشمنان خیلی سنگین بود ولی فکر نمی‌کردند که شهید حاج قاسم از خود حاج قاسم خیلی برای آنها خطرناک تر باشد.

 

امام جمعه دزفول، افزود: شهادت مردان بزرگ هم بزرگ هست، شهادت حاج قاسم تحول عظیمی به وجود آورد به گونه‌ای که دشمن تصور می‌کرد با ترور حاج قاسم و به شهادت رساندن او خللی در امر مقاومت و جبهه مقاومت ایجاد شده است؛ ولی نمی‌دانست برگ دیگری از تاریخ رقم می‌خورد که به مراتب کار را برای آنها دشوارتر و سخت‌تر خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: دشمن می‌دانست که وقتی شخصیتی مثل حاج قاسم شهید می‌شود همانگونه که مقام معظم رهبری بارها فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده است، ما بی تفاوت نخواهیم بود، به همین دلیل خود را برای ضربه متقابل آماده کرده بودند.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی، تصریح کرد: در اولین گام انتقام سخت، یکی از مهمترین پایگاه‌های آمریکایی‌ها در عین الاسد عراق با خاک یکسان شد و در تاریخ آمریکا اولین بار بود که آمریکا نتوانست هیچ عکس العملی نشان دهد،گ و همچنان انتقام سخت راهبردی ما در مقابل حماقت راهبردی آمریکا ادامه دارد و تا آن انتقام سختی که شایسته خون پاک شهدای مقاومت هست نگیریم دست بردار نیستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: البته زمان و مکان و کیفیت این انتقام سخت را نمی‌گوییم که در حقیقت این خود کابوسی برای دشمن درست می‌کند؛ دشمنان یک لحظه آرامش ندارند و با این انتقام سخت، جنگ روانی شدیدی علیه آمریکا راه افتاده است.

 

امام جمعه دزفول، با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: هیچ کشوری به خود جرأت نمی‌دهد به اسرائیل امکاناتی دهد که نسبت به ایران تعرضی صورت بگیرد این اقتداری است که خون پاک حاج قاسم برای ما به همراه آورد.

 

وی اذعان کرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه غرب آسیا در تمام معادلات سیاسی و امنیتی و ثبات سیاسی و نظامی در منطقه حرف اول را می‌زند؛ ما یک روزی برای سیم خاردار در دفاع مقدس محتاج بودیم و به ما نمی‌دادند ولی اکنون صدای دنیا بلند شده که چرا شما به روسیه پهپاد و موشک می‌دهید که اوکراین را بزند.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی، به عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و شهدای ما با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند و مقاومت کردند و برای شهید شدن در راه خدا از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و امروز خدا این عزت و سربلندی را به ما داده است.

 

وی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ ترکیبی است، عنوان کرد: امروز باید با بصیرت و آگاهی در مقابل جنگ نرم دشمن و در مقابل جنگ روایت‌های دشمن ایستادگی کرد.

 

امام جمعه دزفول، یاد آور شد: بصیرت در روایات یعنی انسان روی چیزهای که اطراف او می‌گذرد تدبر کند، سطحی نگذرد و فکر کند که چه اتفاقی اطرافش می‌گذرد، دشمن دارد کجا را می‌زند و روش دشمن چیست.

 

کد خبر 1244440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha