ارسال ۲۰ اثر به جشنواره شمالغرب کشور

پیربداقی گفت: تاکنون فقط ۲۰ اثر به جشنواره مطبوعات و رسانه های شمالغرب کشور از سوی اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی ارسال شده است.

یوسف پیربداقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی اظهار کرد:  تاکنون فقط 20 اثر به جشنواره مطبوعات و رسانه های شمالغرب کشور از سوی اصحاب رسانه استان ارسال شده است.

رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی افزود:  از همکاران فعال و عزیز رسانه ای انتظار می رود در فرصت باقی در ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرستان تبریز برابر اطلاع رسانی های انجام گرفته اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب های فعال رسانه ای در منطقه با ویژگی های منحصر بفرد می باشد حضور پررنگ رسانه های استان در این جشنواره را حائز اهمیت دانسته و تعداد آثار ارسالی از نظر کمی و کیفی را از وجوه بارز فعالیت های رسانه نگاران استان برشمرد.

پیربوداقی با اشاره به محورهای بخش اصلی جشنواره و محورهای بخش ویژه و قالب های مورد نظر جشنواره اظهار داشت که اصحاب رسانه استان در هر کردام از محورهای فوق آثار قابل توجهی دارند و حضور آثار ارزشمند روزنامه نگاران استان در این جشنواره یقیناً بالندگی لازم را خواهند داشت.

وی در پایان سخنان خود برای همه روزنامه نگاران استان در این جشنواره آرزوی توفیق نمود و آمادگی خانه مطبوعات را برای هرگونه همکاری با اصحاب رسانه در این خصوص اعلام نمود.

کد خبر 1244441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha