رسانه ها در کنار تنویر افکار به دنبال روایت صحیح از وقایع باشند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها باید در کنار تنویر افکار عمومی به دنبال روایت صحیح و دقیق از وقایع باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، عابدین خرّم عصر دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمالغرب کشور با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰۰ رسانه در استان گفت: این تعداد اثر حکایت از وسع نظر انقلاب، نظام و مسئولین داشته و نمایانگر آزادی بیان است.
 
وی با بیان اینکه دولت از رسانه و مطبوعات مختلف استقبال می کند، گفت: اهالی رسانه، افرادی دغدغه مند بوده و در پی انتقال این دغدغه ها هستند و هر مجموعه ای که از این جریان استقبال نکند، خود را سانسور کرده و از این موهبت فکری بی بهره شده است.
 
خرّم، طرح انتقاد، دغدغه مندی و تنویر افکار عمومی را ضروری دانسته و گفت: در شرایط کنونی با جنگ رسانه ای روبرو هستیم که بسیار اغواکننده است و اصحاب رسانه در مقابل این هجمه ها، وظیفه بسیار سنگینی دارند.
 
استاندار آذربایجان شرقی افزود: اصحاب فکر و اندیشه باید به فکر عظمت ملت ایران بوده و به دنبال صیانت از ملّیت و باورهای مردم باشند.
 
وی با اشاره به اینکه در مقابل جنگ نرم، باید تولید قدرت و محتوای نرم کرد، گفت: اگر در این موقعیت به فکر تولید قدرت نرم نباشیم، قطعا در مقابل آیندگان مسئول خواهیم بود.
 
خرّم، نقش رسانه ها را در عین تنویر افکار، روایت صحیح و به موقع دانسته و گفت: آنچه امروز از رسانه ها انتظار می رود، امیدآفرینی و اعتمادآفرینی برای ملت ایران و دوری از هر گونه سیاه نمایی است که امیدواریم رسانه های استان توجه ویژه ای به این اصل داشته باشند.
 
گفتنی است، در این مراسم که با حضور شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی برگزار شد، از برگزیدگان در بخش های مختلف رسانه ای تجلیل به عمل آمد.
کد خبر 1257683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha