کارگاه «روزنامه‌نگاری در بحران» در تبریز برگزار شد

کارگاه «روزنامه‌نگاری در بحران» با حضور جلال خوش‌چهره در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، همزمان با ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری شمالغرب کشور که به عنوان مهمترین رویداد رسانه‌ای استان روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه ماه در تبریز برگزار خواهد شد، کارگاه آموزشی «روزنامه نگاری در بحران» در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.

 

در این کارگاه آموزشی که با حضور یکصد نفر از فعالان عرصه رسانه استان برپا گردید، خوش‌چهره از اساتید برجسته عرصه رسانه کشور مطالبی را پیرامون موضوع یاد شده ارائه کرد.

 

گفتنی است، فراخوان ششمین جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور که اوایل آذرماه رونمایی شده بود با استقبال گسترده اصحاب رسانه استان‌های شمال‌غرب مواجه و به رغم محدودیتی که در تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر لحاظ شده بود، ٨٩۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

این آثار توسط داوران برجسته ملی در تهران مورد داوری قرار گرفت و نفرات برتر در قالب های مختلف فراخوان در مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسوولان استانی و میهمانانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان‌های شمال‌غرب قدردانی خواهند شد.

 

ششمین جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمال‌غرب کشور با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی توسط خانه مطبوعات این استان و با مشارکت تشکل های رسانه ای برگزار شده است.

کد خبر 1257322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha