آثار جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمال‌غرب داوری شد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل ارشاد آذربایجان شرقی از داوری آثار ششمین جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمال‌غرب خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده این جشنواره روز دوشنبه ٢٢ اسفند ماه در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حسن گلی اظهار داشت: فراخوان این جشنواره که اوایل آذرماه رونمایی شده بود با استقبال گسترده اصحاب رسانه استان‌های شمال‌غرب مواجه و به رغم محدودیتی که در تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر لحاظ شده بود، ٨٩۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: این آثار توسط داوران برجسته ملی در تهران مورد داوری قرار گرفت و نفرات برتر در قالب های مختلف فراخوان در مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسوولان استانی و میهمانانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان‌های شمال‌غرب قدردانی خواهند شد.

رئیس شورای برگزاری جشنواره، در پایان از همه اصحاب رسانه آذربایجان شرقی، مسئولین و اعضای تشکل های رسانه‌ای و همه افرادی که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند، برای حضور در مراسم اختتامیه جشنواره دعوت کرد.

ششمین جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمال‌غرب کشور با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی توسط خانه مطبوعات این استان و با مشارکت تشکل های رسانه ای برگزار شده است.

کد خبر 1256742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha