کاروان خودرویی از گلزار شهدای رشت تا مزار همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در لنگرود

در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در یک حرکت نمادین جمعی از مردم و ارادتمندان به مکتب سلیمانی از جوار شهدای مدافع حرم( گلزار شهدای رشت) به سمت مزار شهید حسین پور( همرزم شهید سلیمانی) در شلمان، حرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، حرکت کاروان خودرویی با حضور ۳۰۰ خودرو از گلزار شهدای رشت به سمت مزار شهید مرتضی حسین پور، همرزم حاج قاسم معروف به حسین قمی در شلمان لنگرود عصر امروز( سه‌شنبه، ۱۳ دی) با استقبال پرشور مردم برگزار شد.

حجت الاسلام سعید مهدوی در این مراسم با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب استقامت، مقاومت، عزت خواهی و مبارزه با فساد و استکبار است، گفت: در سالروز شهادت سردار دل ها، سرباز وطن حاج قاسم سلیمانی، در یک حرکت نمادین جمعی از مردم و ارادتمندان به مکتب سلیمانی از جوار شهدای مدافع حرم( گلزار شهدای رشت) به سمت مزار شهید حسین پور( همرزم شهید سلیمانی) حرکت کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه استقبال مردم از  کاروان خودرویی نشان دهنده محبت مردم‌گیلان به مکتب حاج قاسم است، خاطرنشان کرد: این کاروان یک پیام داشت و آن اینکه جریان مکتب حاج قاسم ساری و جاری است.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: مردم مکتب حاج قاسم را پاس داشته و به مسیر استقامت و مقاومت تا زمان ظهور بقیه الله اعظم پافشاری خواهند کرد.

کد خبر 1244449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha