برگزاری محفل انس با قرآن به یاد حاج قاسم سلیمانی

احمددوستی از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: حاج قاسم نمونه یک انسان کامل از نظر تقوا بود.

ساحل احمددوستی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تسلیت فرا رسیدن سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، از وی به عنوان نمونه یک انسان کامل از نظر تقوا نام برد و اظهار کرد: حاج قاسم مردی شجاع، با بصیرت، پیرو ولایت و خدایی بود که جز خوبی نمی توان از آن یاد کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مهدیه آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه حاج قاسم پدر معنوی ایرانیان است چرا که دلسوزانه و با اقتدار از حریم وطن دفاع کرد گفت: زمانی که دشمن با نقشه های پلید خود هر لحظه برای نابودی ایران عزیز نقشه می‌کشید این حاج قاسم و همرزمانش بودند که خواب را بر خود حرام کرده و برای دفاع از کشور بیدار ماندند.

 

وی با بیان اینکه دنباله رو بودن روش و منش این مرد خدایی بر تک تک ما واجب است، تصریح کرد: توسل به حضرت زهرا(س) و استغاثه های ایشان در رفتار و عملش کاملا پیدا بود.

 

احمددوستی بیان کرد: توسل جستن به اهل بیت(ع)، راز و نیازهای شبانه و عشق بی حدش به شهادت نشان می دهد که چقدر بر مسیری راهی که انتخاب کرده بود، اطمینان داد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه به پاس قدردانی و زنده نگه داشتن یاد و نام حاج قاسم، مراسم شبی با قرآن ویژه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار شهیدمان قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مردم ولایتمدار و قرائت قاریان برجسته شهرستان آستانه، استان و کشوری برگزار شد، افزود: در پایان این مراسم همچنین از اسماعیل غفوری، مربی ۳۰ ساله کلاس های قرآنی مسجد آقا سیدعلی نیاکو تجلیل به عمل آمد.

 

احمددوستی اذعان کرد: در این مراسم همچنین رییس کلانتری ۱۱ و ۱۲ آستانه اشرفیه، ریاست اوقاف شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه نیز حضور داشتند.

 

کد خبر 1244459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha