داروخانه هلال احمر گیلان عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات به مراجعین دارد

رابی ضمن بازدید از مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان گفت: داروخانه هلال احمر استان گیلان با ظرفیت های مناسب و بهره مندی از تجهیزات، عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات به مراجعین دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،  ایرج ترابی امروز(سه شنبه، 13 دی) به همراه برخی از معاونین حوزه مربوطه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور در مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر این استان از واحد های مختلف این مجموعه اعم از درمانگاه و داروخانه بازدید کرد.

 

مدیرکل حسابرسی جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر از زحمات کارکنان مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان گفت: داروخانه هلال احمر در استان گیلان با ظرفیت های مناسب و بهره مندی از تجهیزات، عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات به مراجعین دارد، که البته با توجه به نیازهای جامعه به دارو، می بایست این بخش بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

وی همچنین پاسخگویی مناسب، ارائه اطلاعات کافی به مراجعه کنندگان و تکریم آن ها را در ارائه خدمات توسط هلال احمر از ضروریات دانست و با اشاره به اعتماد و اطمینان مردم به خدمات ارائه شده از سوی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: تلاش می کنیم تا مردم سزاوار استان بتوانند با شرایطی مناسب تر و به سهولت داروها و خدمات مورد نیاز خود را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب دریافت کنند.

 

ترابی در این بازدید از نزدیک با فعالیت ها و خدمات مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان آشنا و با کارکنان این مجتمع نیز به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

 

گفتنی است، ترابی در ادامه این سفر، در ستاد جمعیت احمر استان گیلان حضور یافت و از ملک جمعیت واقع در چهار راه قدس رشت و لجستیک و انبار امدادی جمعیت هلال احمر نیز بازدید انجام داد.


برگزاری نشست با خزانه دار و عامل ذیحساب، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی، مسئول امور حقوقی و املاک و مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر استان گیلان هم از دیگر برنامه های ترابی بود.

کد خبر 1244461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha