دشمنان با فریب، حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند

معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران گفت: دشمنان با فریب و حیله، حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سردار سالار آبنوش، شامگاه ۱۳ دی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد انقلاب بجنورد گفت: در حال حاضر دشمنان با فریب و حیله و دروغ پردازی، جای حق و باطل را تغییر داده و حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند.

 

 


معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین در این راستا بر ضرورت توسعه جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: باید مراقب بود چراکه دشمنان با بهره‌گیری از رسانه ها، علیه نظام دروغ پردازی می‌کنند.

 

 



وی با اشاره به گسترگی فضای مجازی و استفاده دشمنان از این فضا بیان کرد: با توجه به تولید محتواهای نادرست و ناصحیح از سوی دشمنان در این فضا، بسیاری از جوانان با شبهه‌های مختلف مواجه می‌شوند.

 

 

 


سردار آبنوش با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم بوده، می‌تواند جوابگوی بسیاری از شبهات نسل جوان باشد، افزود: اما این مهم در مراکز آموزشی محدودی اجرایی شد.

 

 



وی به نامگذاری سال‌ها از سوی رهبری هم اشاره کرد و با اذعان بر اینکه بسیاری از مسئولان نسبت به شعار های سال بی‌تفاوت هستند، گفت: متاسفانه با اعمال ناصحیح و کم‌کاری برخی از مسئولان در جامعه نارضایتی ایجاد شده که این موضوع باید رفع شود.
 

 

 

 

این مراسم با اجرای چند برنامه فرهنگی و مداحی در رثای سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی همراه بود.

 

 


 

کد خبر 1244467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha