کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری «نبوت» فارسان بین عزتمندان توزیع شد

عزيزيان گفت: کانون فرهنگی هنری «نبوت» با همکاری خیرین و سایر ارکان مسجد اميرالمومنين (ع) فارسان ۴۰ بسته معیشتی را بین خانواده های عزتمند توزیع کردند.

علی عسگر عزيزيان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «نبوت» با همکاری خیرین و سایر ارکان مسجد اميرالمومنين (ع) فارسان ۴۰ بسته معیشتی را بین خانواده های عزتمند توزیع کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نبوت» مسجد اميرالمومنين (ع) فارسان، هدف از اجرای رزمایش مؤمنانه را تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان برشمرد و ادامه داد: با توزیع این بسته های معیشتی بخشی از نیاز عزتمندان تامین می شود.

 

وی ابراز کرد: این سبدها شامل مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات، رب، روغن، کنسرو جات و نمک و شکر است که بین نیازمندان و مستمندان شناسایی شده فارسان با حفظ شان و کرامت انسانی توزیع شد.

 

عزيزيان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح مواسات در کانون فرهنگی هنری «نبوت» فارسان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نبوت» مسجد اميرالمومنين (ع) فارسان ادامه داد: این کانون فعالیت های متنوعی از جمله شناسایی و پرورش هنرمندان کانونی با برگزاری کلاس های آموزشی مقدماتی تئاتر، استعداديابی کودکان و نوجوانان شهر جهت دعوت به تئاتر بچه های مسجد با برگزاری کلاس ها توسط اساتيد مجرب و با مشارکت حوزه هنری استان و ستاد فهما استان، و برگزاری سلسله جلسات بصیرت ‌افزایی برای نسل جوان با دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای را در طول سال برگزار می کند.

 

وی، برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان را از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) فارسان عنوان کرد.

 

کد خبر 1244557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha