محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری مصلحون برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون از برگزاری محفل انس با قرآن کریم و قرائت سوره یاسین با یاد سردار دل ها شهيد سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با سومین سالگرد شهادت ایشان با حضور اعضای این کانون خبر داد.

رقیه محبی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم و قرائت سوره یاسین با یاد سردار دل ها شهيد سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با سومین سالگرد شهادت ایشان با حضور اعضای این کانون و اهالی روستای کرکرق برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون تصریح کرد: قرائت زیارت یاسین و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) از جمله بخش های این مراسم معنوی بود که با استقبال اهالی روستا روبرو شد.

 

وی ادامه داد: اجرای سرود «باغبون» به همت اعضای گروه سرود این کانون نیز از دیگر بخش های هنری این مراسم به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

 

محبی اذعان داشت: تجدید میثاق با آرمان های شهدا به ویژه فرمانده جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور نوجوانان و جوانان از دیگر بخش های این برنامه بود که با شکوه خاصی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون اضافه کرد: نسل امروز ادامه دهنده راه شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی هستند و برای پاسداری از حریم ولایت همیشه آماده هستیم.

 

 

کد خبر 1244558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha