تحقیر دشمن، یکی از ویژگی های بزرگ حاج قاسم بود/ جبهه اسلام و انقلاب نباید ضعیف شود

سردار معروفی با بیان اینکه حاج قاسم دشمن را تحقیر و نظام را بزرگ می کرد؛ گفت: جبهه اسلام و انقلاب نباید ضعیف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، چهارشنبه(۱۴ دی) در گردهمایی فرزندان شهدا از سری برنامه های دهه مقاومت-پاسداشت شهید سلیمانی و همرزمان- بر تولید فکر و اندیشه حاج قاسم در جامعه تاکید کرد و شهید سلیمانی را عصاره همه شهدای نظام دانست و افزود: تولید فکر حاج قاسم محدودیت جنسی ندارد.

 

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه حقیقتِ شهید سلیمانی را باید به جامعه معرفی کرد؛ افزود: شهید سلیمانی در خانه هر ایرانی یک نماد و مایه عزت و شرف و محصول امامین انقلاب است.

 

 

 

وی با بیان اینکه شهدا سوختند و ارباً اربا شدند اما لحظه ای ذائقه آنان نسبت به دین تغییر نکرد و هشت سال کربلا و عاشورا را تکرار کردند؛ تصریح کرد: دشمنان بدانند ذهن و ذائقه ما را نمی توانید تغییر بدهید زیرا ما زاییده عاشورا هستیم.
 

 

 

 

سردار معروفی تشییع اخیر شهدای گمنام را گواه حقیقت ایران و انقلاب اسلامی دانست و  به فرزندان شهدا توصیه کرد: عاطفه مقدس را در وجودتان نگهدارید و این عاطفه مقدس گره قلبیتان به اهل بیت قوی می کند و شما را از اهل بیت جدا نمی کند.

 

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش مربی سردار دل ها را مقام معظم رهبری دانست و با برشمردن مولفه های شخصیتی حاج قاسم خاطرنشان کرد: او وعده های الهی را باور داشت.

 

 

 

سردار معروفی با اشاره به سخنان حاج قاسم سلیمانی در خطاب به ترامپ قمارباز؛ افزود: شهید سلیمانی با این سخن، دشمن را تحقیر و کوچک و ایران و ایرانی را بزرگ کرد و یکی از ویژگی های بزرگ حاج قاسم تحقیر دشمن بود.
 

 

 

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب و اسلام نباید ضعیف شود؛ خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با نگاه رفاقت بین همه اتحاد ایجاد می کرد.

 


 

معاون سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد شدید از اجحاف یکی از رسانه های کرمان در خصوص انتصاب شهید سلیمانی به فرماندهی سپاه قدس به فرمان ولایت؛ گفت: حاج قاسم اطاعت صد درصدی از ولایت داشت و فرمانده خوب، فرمانبر خوبی است؛ چرا این رسانه ها بی تقوایی می کنند؟ آن کسی که با آن رسانه ها در مورد نحوه رفتن سردار سلیمانی از کرمان مصاحبه کرده، کذب گفته است.
 

کد خبر 1244583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha