آغاز نخستین دوره توانمندسازی کنشگران عفاف و حجاب در قزوین

نخستین دوره توانمندسازی ویژه فعالان و کنشگران عفاف و حجاب با محوریت زیست عفیفانه در قزوین آغاز شد.

سمیه محرابی در حاشیه برگزاری دوره توانمندسازی ویژه فعالان و کنشگران عفاف و حجاب با محوریت زیست عفیفانه که امروز (چهارشنبه ۱۴ دی) در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: امروز شاهد برگزاری نخستین دوره توانمندسازی ویژه کنشگران عفاف و حجاب، مدرسین حوزه مسائل زن و خانواده و مدیران و مربیان مهدهای قرآنی بسیج با رویکرد زیست عفیفانه هستیم.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: این دوره با حضور ۱۵۰ نفر از بانوان فعال فرهنگی، فعالان بسیج، مدرسین حوزه خانواده، مدیران و مربیان مهدهای قرآنی و کنشگران در زمینه عفاف و حجاب برگزار می شود که امروز و فردا جلسات این دوره به صورت حضوری بوده و تا پایان سال هم جلسات و برنامه های این دوره به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: سعی شده تا در این دوره از اساتید مطرح کشوری استفاده شود به طوری که در دوره آنلاین ۲۰ نفر از اساتید برتر از قم، تهران و مشهد دعوت شده اند که برای شرکت کنندگان مطالب لازم را مطرح خواهند کرد.

 

محرابی خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب، واکاوی و جریان شناسی اتفاقات اخیر در کشور، زن و خانواده و مطالبه گری از جمله موضوعاتی است که در این دوره به آن پرداخته می شود.

 

وی تأکید کرد: این دوره، دوره بسیار مفیدی است و امیدواریم شرکت کنندگان از آن به خوبی بهره ببرند و با استفاده از مطالب این دوره بتوانند به خوبی پاسخگوی مخاطبان شان باشند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه شرکت کنندگان ما بخشی مربیان مهدکودک ها هستند جامعه هدف اینها مادران هستند و همچنین دیگر شرکت کنندگان ما هم با توجه به نوع فعالیتی که دارند مدارس، مساجد، پایگاه ها بسیج و بخش های مختلف را زیرپوشش قرار می دهند.

 

کد خبر 1244616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha