برگزاری نمایشگاه مجازی پوستر «چهل چراغ» در طبس

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس گفت: به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه مجازی پوستر با عنوان «چهل چراغ» حاوی چهل فراز از وصیت نامه سردار دل ها در شهرستان طبس اجرایی شد.

علیرضا عصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس به مناسبت دهه بصیرت اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس در ادامه بیان کرد: در این راستا مسابقات فرهنگی و هنری با عنوان «فدائیان ولایت» به منظور بصیرت افزایی و دشمن شناسی ذر شهرستان طبس برگزار شده است.

 

وی دیگر برنامه های دهه بصیرت اشاره کرد و افزود: بحث تولید محتوا و کلیپ در فضای مجازی در راستای اجرای «جهاد تبیین» به منظور بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقشه های دشمن در اغتشاشات اخیر برای جوانان و نوجوانان در دستور کار قرار داشته است.

 

عصاری با بیان اینکه نمایشگاه مجازی پوستر «چهل چراغ» در طبس اجرایی شده است، ادامه داد: در این نمایشگاه مجازی چهل فراز از وصیت نامه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی برای بره مندی جوانان به نمایش گذاشته شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بس در پایان عنوان کرد: طی شب های دهه بصیرت به یاد سردار دل ها و شهدای مقاومت، محافل انس با قرآن کریم به همت کانون های فرهنگی هنری در مساجد این شهرستان برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1244621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha