برگزاری تئاتر سردار آسمانی در ۲۳ نقطه از کشور/ این جشنواره در آینده بین المللی می شود

کاظم تبار وجه تمایز دوره چهارم جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی را گستردگی آن در کشور دانست و از بین المللی کردن جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی کاظم تبار، ظهر چهارشنبه(۱۴ دی) در آیین افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی که از گلزار شهدای کرمان و از جوار مرقد سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار کرد؛ گفت: فراخوان جشنواره آذرماه منتشر شد‌.

 


 

دبیر چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی از ارسال بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد؛ ۳۰ اثر از ۲۳ شهرستان انتخاب شد که در واقع این شهرها میزبان جشنواره خواهند بود.

 

 

وی وجه تمایز این دوره از جشنواره را گستردگی آن در سراسر کشور  دانست و با بیان اینکه این جشنواره، زنگ اعلامی برای بین المللی کردن آن است؛ اظهار کرد:
امسال جشنواره در هرات افغانستان برگزار شد و امیدواریم در دوره های بعد با حضور نمایش های گسترده تر در کشورهای جهان اسلام این موضوع را بسط بدهیم.

 

 

کاظم تبار با افزودن این مطلب که هنرمندان با برافراشتن پرچم جشنواره، مُهر تاییدی بر امنیت و آرامش کشور زدند و ثابت کردند پای اعتقادات خود ایستادند؛ تصریح کرد: فارغ از چند سلبریتی که غم نان دارند اما هنرمندان این جشنواره غم وطن دارند.

 

 

وی بیان کرد: امروز در آیین افتتاح چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی اعلام می کنیم  پای انقلاب و ایران هستیم و ما ملت مسیر مجاهد راه حق-حاج قاسم- را با افتخار ادامه می دهیم.

کد خبر 1244641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha