انتقام خون شهید سلیمانی حتمی است

قنبری، گفت: قاتلین شهید سلیمانی به مجازات خواهند رسید و انتقام خون شهید سلیمانی حتمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،امروز چهارشنبه (۱۴ دی ماه)  حشمت الله قنبری در اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها، گفت: شهید سلیمانی تنها یک اسم نیست، بلکه یک فرهنگ، یک نظام تربیتی پویای خلاق و یک میراث ماندگار و فیض در جریان است.

 

کارشناس مسائل سیاسی،افزود: سردار سلیمانی در نوشته ای خطاب به ملت اعلام کرد ملت عزیز ایران جان من هزاران بار فدای شما و امروز هم ملت بزرگ ایران میلیون ها بار اعلام می کنند که حاج قاسم جان ما، قلب ما و چراغ روشن راه ما هستی و آرمان های تو را از جان پاس می داریم و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد:حاج قاسم  گفت جمهوری اسلامی ایران حرم است و امروز ایران اسلامی میلیون‌ها مدافع حرم دارد و تا آخرین نفس از نظام حراست و پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند ماند و اجازه نخواهیم داد دشمنان خوابی راحت داشته و حسرت نابودی انقلاب را بر دل دشمنان خواهیم گذاشت.

 

قنبری با اشاره به اینکه  راه شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد، تاکید کرد: شهید سلیمانی ما را به پیروی از ولایت فراخواند، و امروز اعلام می کنیم که هرگز رهبری را تنها نخواهیم گذاشت و همه از زن و مرد با ایشان هستیم و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری تا آزادی قدس شریف و نابودی اسراییل خواهیم رفت و  آمریکا و هم پیمانانش بدانند که خون شهید سلیمانی بدون انتقام نخواهد ماند.

کارشناس مسائل سیاسی، تصریح کرد:امروز شهید سلیمانی مزد خود را در راه مقابله با کفار زمان با شهادتش گرفت و اگر امروز در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم به برکت جانفشانی ایشان و شهدا است. 

 

وی گفت: سیره و روش سردار سلمیانی برگرفته از مواضع حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود  که تعمیق اسلام ناب با محوریت امام راحل اتفاق افتاد و اتحاد جهان اسلام مهمترین سپر دفاعی و عامل شکست امریکا در منطقه شد.

 

 

 

 

کد خبر 1244692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha