قدردانی مردم از مادران شهدا/ حضور خانواده شهیدان همراهِ حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان

همزمان با ایام سومین سالگرد شهید سلیمانی و همرزمان؛ جدای از اقشار و گروه های مختلف مرد؛ خانواده های تعداد زیادی از شهدای کشور در کرمان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با سومین سالگرد شهدای مقاومت در فرودگاه بغداد، خانواده های تعداد زیادی از شهدای کشور در کرمان حضور یافتند.

 

خانواده شهیدان آرمان علی وردی، محسن حججی، محمد البرزی، ولی الله چراغچی، عبدالحسین برونسی و... از جمله این خانواده ها است.

 

ساعتی پیش در جمعه شب(۱۶ دی ماه) نیز خانواده شهیدان شهروز مظفری نیا و هادی طارمی از شهدای همراه حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند.

 

 

 

همچنین همزمان با این روز که مصادف با ۱۳ جمادی الثانی، سالروز وفات حضرت ام البنین و روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا است؛ تعدادی از بانوان حاضر در گلزار شهدای کرمان صبوری مادران شهدا را ستودند.

 

خواهر شهید محمدرضا حق رنجبر و همسر شهید محمدالبرزی، گفت: بزرگترین تکریم شهدا عمل به وصیت نامه شهدا و حجاب است؛ آرمان هایی که شهدا به خاطر آن رفتند.

 

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم فرمود جمهوری اسلامی حرم است؛ افزود: حفظ حرم برای همه واجب است و باید گوش به فرمان ولی باشیم و این توقع از همه مردم به ویژه جوانان است؛ وصیت نامه حاج قاسم که اجرا شود سعادت دنیا و آخرت دارد.

 

 

 

یکی از این بانوان در خطاب به مادران شهدا گفت: واقعاً شیرزن بودید؛ نمونه کاملی از صبر هستید؛ دست تان درد نکند با این گل هایی که پرورش دادید و به داد ما و انقلاب رسیدید.

 

وی در خطاب به مردم هم گفت: مردم قدر انقلاب و رهبری را بدانید؛ عزیزان مان را دادیم، شما قدر بدانید و ناسپاسی نکنید.

 

بانوی دیگری که به وقت شنیدن نام مادر شهید، اشکش جاری می شود و یک بند گریه می کند، می گوید: در یکی از مشکلات سخت از مادر یکی از شهدا خواستم دعا کند؛ او از فرزند شهیدش می خواهد که برای حل مشکل ما دعا کند و پس از دو ماه آن مسئله حل شد.

 

وی از مردم می خواهد که قدر شهدا را بدانند و تأکید می کند: شهدا یک از یک بهتر هستند.

 

 

 

 

بانوی دیگری در خطاب به مادران شهدا گفت: اجرتان با حضرت زهرا و حضرت زینب؛ از مردم می خواهم مراقب دین و حجاب باشند.

 

 

 

یک بانوی پرستار دوران دفاع مقدس از استان تهران هم گفت: خوشا به حال مادران شهدا چنین بچه هایی تربیت کردند مخصوصاً در این اغتشاشات که بچه هایی تکه پاره شدند و مادری شهید، نصیب هر مادری نمی شود و افراد جامعه باید ببینند شهدا چه کردند؛ هر روز که می گذرد کارهای شهدا نمایان تر می شود در حالیکه ما خیلی از کارهای آنان را نمی دانیم زیرا از نظر فرهنگی خیلی کار نشده در حالیکه باید تبیین شود و مردم باید بدانند که شهدا نه فقط برای ایران که برای جهان چه کردند و راه آنان را دنبال کنند و به نسل خود نیز یاد بدهیم زیرا جوانان ما می توانند مثل شهدا باشند اگر راه آنان را دنبال کنند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1244732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha