استفاده دشمن از ابزارهای رسانه ای و دلارهای صعودی در اغتشاشات اخیر

عباسی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی  در تراز کشورهای قدرتمند جهان ظاهر شده و همین امر موجب شد  اغتشاشات داخلی را دامن بزنند، گفت: تمام تلاش دشمن این بود که ابزارهای کثیف رسانه ای و دلار های صعودی را در اغتشاشات اخیر به کار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، اسدالله عباسی در مراسم سومین سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شامگاه امروز(چهارشنبه، ۱۴ دی)  در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیاتشان دو سفر به گیلان داشت که سخنرانی اش در خصوص نابودی داعش را هیچ گاه از یاد نخواهیم برد، گفت: کسانی که راه شهادت را طی می کنند و به خدا نزدیک می شوند، متوسل به امام حسین (ع) شده و  زیارت عاشورا می خوانند و ما بایستی بدانیم شهید حاج قاسم سلیمانی در چه شرایطی امام را تنها نگذاشته و ریشه داعش را به معنای واقعی خشکاند.

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن میلیاردها دلار خرج جنایت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی کرده در حالی که مدعی حقوق بشر هستند، تصریح کرد: دشمن برای اینکه با نظام ما و جمهوری اسلامی مقابله کند چه هزینه هایی می کند تا به نتیجه برسد و خوشبختانه تا به امروز ناکام مانده اند.


وی با تاکید بر اینکه ما بایستی دشمن را بشناسیم و دشمن شناسی باید به جوانان و دانشجویان در مجالس و محافل شناسانده شود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن در اغتشاشات اخیر حذف رهبری و هدف قراردادن بنیان خانواده بود و ما امروز مدعی هستیم که غرب و آمریکا چه ظلمی را علیه زنان انجام می دهند.

استاندار گیلان با اشاره به سه دلیل عمده موسسه ضد ایرانی، گفت: دشمن معتقد است که ایران مخالف آمریکا است، ایران با متحدان آمریکا مخالف است و در حال ترقی و رشد است و ایران جبهه مقاومتی ایجاد می کند که دیگر قابل کنترل نخواهد بود.

وی با اشاره به نقش ولایت فقیه در سکانداری ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: همه شهدا در وصیت نامه های خود معتقد بودند که امام را تنها نگذارید و‌امروز راه و مسیر امام و منویات رهبری در سایه ولایت ادامه دارد.

عباسی با اشاره به عدم موفقیت دشمن در تحریم و جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی علیه ایران ، افزود: در حال حاضر دشمن  از جنگ ترکیبی و شناختی استفاده  می کند و اغتشاشات را به راه انداختند و تمام تلاش دشمن این بود که ابزارهای کثیف رسانه ای و دلار های صعودی را به کار بگیرد.


استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشد اقتصادی در بخش های مختلف جامعه و تکیه بر داشته ها و توانمندی ها، تصریح کرد: امروز دشمن فهمیده سه قدرت بزرگ معادلات دشمن را به دست گرفته و چین به عنوان قدرت اقتصادی در دنیا به  قطب اقتصادی تبدیل خواهد شد و ایران اسلامی نیز به عنوان سه قدرت بلامنازع امروز دنیا است که می تواند در منطقه و جهان تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در تراز کشورهای قدرتمند جهان ظاهر شده، خاطرنشان کرد: همین امر موجب شد اغتشاشات داخلی را دامن بزنند و دشمن در صدد جلوگیری از پیشرفت ما بودند اما افق آینده بسیار روشن است.

عباسی به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان لنگرود اشاره و تصریح کرد: در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان لنگرود در سال گذشته،  بندر چمخاله متروکه دیده شد و  بلاتکلیف بود اما این بندر دارای ظرفیت بالای اقتصادی و اقتصاد دریا است و با ۸۰ درصد پیشرفت اقتصادی در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار گیلان با بیان اینکه در سال گذشته در زمینه آب زراعی و کشاورزی و مدیریت برق اقدامات جهادی در استان انجام شد، گفت: سال گذشته با مشکلاتی در حوزه کمبود آب زراعی مواجه بودیم ولی با پای کار بودن همه مدیران تلاش کردیم که کمترین آسیب به کشاورزان برسد و با کمترین مشکل در زمینه کمبود آب زراعی مواجه بودیم.

عباسی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ انجام شده تا عید کالای اساسی( آرد، روغن، گندم و ...) در گیلان ذخیره شده و مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و همیشه بیش از سه ماه جلوتر هستیم، تصریح کرد: ۱۶۰ واحد تولیدی در استان از رکود خارج و به چرخه کار و تولید برگشتند ما باید به سمت دانش بنیان شدن حرکت کنیم و بسیاری از واحدها از لحاظ تکنولوژی، تغییر و در مدار دانش بنیان قرار می گیرند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه امروز ما به شهدا تعهد داریم و وظیفه داریم که مردمی عمل کنیم، تصریح کرد: یکی از روحیه های حاج قاسم سلیمانی مدیریت جهادی است و این امر به‌معنای خستگی ناپذیر بودن، به مردم عشق ورزیدن، خدمت صادقانه به مردم داشتن و خادم مردم بودن است و فراموش نکنیم که حاج قاسم یک نابغه نظامی و امنیتی است.

کد خبر 1244738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha