وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به یاسوج سفر می کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است امروز (۱۵ دی ماه) برای حضور در کنگره بزرگ سومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همکاری و مشارکت سپاه فتح به ویژه معاونت فرهنگی، هنری سپاه استان، در این زمینه، گفت: در کنگره بزرگ شهید سلیمانی از آثار و تولیدات فرهنگی، هنری رونمایی خواهد شد.

 

امین درخشان در ادامه، افزود: برنامه های متعدد فرهنگی، هنری برای کنگره از جمله نمایش فیلم های کوتاه، شعر آئینی، موسیقی و سرود، تولید و نمایش آثار تجسمی و ... در دستور کار قرار دارد.

 

درخشان گفت: این کنگره عظیم ۱۵ دی ماه جاری با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شهید حکیم جرجانی و با حضور قشرهای مختلف مردم و فعالان فرهنگی، هنری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور هنرمندان استان در سالن حکیم جرجانی برگزار می شود.

 

محمد سلیمی راد افزود: در این نمایشگاه حدود ۲۰ نفر از هنرمندان سراسر استان در رشته های گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی و پوستر از صبح روز پنج شنبه تا پایان روز در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج حضور دارند و به صورت زنده آثار خود را با محوریت «حاج قاسم» و «ایران قوی» تولید می کنند.
 

 

وی گفت: از دیگر برنامه های هنری جنبی کنگره شهید سلیمانی رونمایی از آثار نفیس قرآنی به کتابت هنرمند هم استانی سید ولی الله امیری و اکران فیلم های کوتاه مردمی و انیمیشن با موضوع حاج قاسم است.

کد خبر 1244746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha