برگزیدگان مسابقه ملی کتابخوانی« برگی از جنگل» معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه ملی کتابخوانی«برگی از جنگل» که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزار شده بود، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مسابقه کتابخوانی «برگی از جنگل» همزمان با هفته کتاب و به مناسبت یکصد و یکمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان با محوریت زندگی‌نامه سردار جنگل به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در سطح ملی برگزار شد.

 

از زمان اعلام این فراخوان تا ۳۰ آذر که آخرین مهلت ارسال پاسخنامه بود، یک هزار و ۲۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت ۱۰ نفر به‌عنوان برگزیده این مسابقه انتخاب شدند. 

 

« حلیمه علی صوفی» از استان سیستان و بلوچستان شهرستان زابل، «زهرا کریمی» از استان گیلان شهرستان رودبار، « مهدیه زارع زاده» از استان یزد شهر ابرکوه، « نرجس ساکی» از استان خوزستان شهر دزفول، « ژیلا فرضی پور» از استان گیلان شهر تالش، «زهرا امیری» و «زینب بنی تمیمی» از استان خوزستان شهر اهواز، « زینب محمودی شاد » از استان خوزستان شهر ماهشهر، «یگانه رستمی گرجایی» از شهر تهران و « محمد سهرابی» از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان برگزیدگان مسابقه کتابخوانی برگی از جنگل معرفی شدند.

 

 

 

کد خبر 1244762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha