اعتبار پروژه ورزشگاه سه هزار نفری ابهر افزایش می یابد

به گفته نیکزاد، برای ساخت پروژه ورزشگاه سه هزار نفری ابهر ۴ میلیارد اختصاص یافته است ولی مقرر گردید رایزنی برای افزایش اعتبار پروژه انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی نیکزاد صبح پنج شنبه در جریان سفر یک‌روزه خود به استان زنجان ضمن بازدید از پروژه ورزشگاه سه هزار نفری ابهر اظهار کرد: برای ساخت این پروژه ۴ میلیارد اختصاص یافته است ولی مقرر گردید رایزنی برای افزایش اعتبار پروژه انجام شود.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت از سر گرفتن اجرای پروژه ورزشگاه سه هزار نفری شهر ابهر در سال جاری توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد و افزود: سال بعد تلاش شود ردیف اعتباری پروژه افزایش یابد تا با بهره‌گیری از منابع ملی و استانی این پروژه به اتمام برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید تاکید شود که وزارت‌خانه این اعتبار را در اختیار استان قرار دهد و استاندار نیز در نظر دارد از منابع استانی به این پروژه تزریق کند.

 

بازدید نیکزاد از استخر دانش آموزی و آموزشگاه فاطمه الزهرا ابهر ؛ مدرسه ۱۸ کلاسه گلشهر  و استخر دانش آموزی زنجان، هنرستان ورزشی و خوابگاه معارف  از دیگر برنامه های سفر اعلام شده است.

کد خبر 1244773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha