محفل انس با قرآن به یاد سردار دلها از سلسله برنامه‌های «جان فدا»

خبرگزاری شبستان: سومین محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار دلها در مسجد الصادق کوی ولیعصر (عج) تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، در این محفل نورانی هادی سخندان قاری نوجوان استان و وحید حسن‌زاده قاری ممتاز استانی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

اجرای برنامه حفظ توسط دکتر رسول آزمایش و میلاد عاشقی از حافظان کل قرآن کریم و دارندگان چندین مقام بین‌المللی و کشوری از دیگر برنامه‌های محفل انس با قرآن کریم بود.

همچنین در ادامه حافظان موسسه مشکات البیان به اجرای  برنامه پرداختند.

تجلیل از فعالان و حافظان قرآن کریم از دیگر آیین‌های ویژه محفل انس با قرآن "جان‌فدا" بود.

گفتنی است این محفل در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های "جان فدا" و عرض ارادت اهالی حوزه قرآن به ساحت شهدا و به ویژه شهید سلیمانی برگزار شد. پیش از این سه محفل قرآنی با همین رویکرد و با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد سالار شهیدان، فرهنگسرای الغدیر و مسجد موسی بن جعفر (ع) شهرک رازی لاله برگزار شد.

براساس این گزارش برگزاری نمایشگاه عکس،‌ خوشنویسی،‌ نقاشی، پوستر و ویترای از 12 تا 14 دی ماه در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز، برگزاری کارگاه خوشنویسی در 14 دی ماه در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز، اکران فیلم‌های مستند، کوتاه و نماهنگ با موضوع سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم از 12 تا 14 دی‌ ماه در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز و ویژه برنامه "جان فدا" روز چهارشنبه 14 دی ماه ساعت 15 در تالار صیامی مجتمع سینمایی 22 بهمن و غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم روز پنجشنبه 15 دی ماه ساعت 15 از برنامه های ویژه گرامیداشت هفته مقاومت است.

 
کد خبر 1244785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha