۲۹ دیماه، زمان برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان استان یزد

محدث از برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان استان یزد در روز ۲۹ دیماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، حمید رضا محدث، جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: مجمع بسیجیان استان یزد با هدف ایجاد شبکه نخبگانی به منظور احصا مسائل درونی و بیرونی بسیج در استان برگزار می شود.

 

وی افزود: این مجمع ذیل ساختار مرکز هماهنگی و راهبردی بسیج تعریف شده که شناخت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود، ارائه راهبردهایی برای حل مسائل و نمایش مانور نخبگی بسیج از جمله اهداف آن است.

 

محدث ادامه داد: هم‌افزایی و انسجام، ترویج گفتمان تخصصی بسیج، جریان‌سازی ومطالبه‌گری و انعکاس عملکردهای سالانه، از دیگر اقدامات در دستور کار مجمع بسیجیان استان یزد است.

 

وی ادامه داد: مأموریت اصلی بسیج مطالبه‌گری مطالبات به حق مردم برای توسعه بیش از پیش جامعه اسلامی و کشور است.

 

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گفت: منطق فعالیت‌های مجمع بسیجیان شامل فرمان اعتلای ۱۰ ساله بسیج، سیاست‌های ابلاغی مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج، سیاست های ابلاغی سپاه الغدیر، است.

محدث گفتمان بسیج باید بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: کمک کردن به مسئولان برای رفع مشکلات جامعه مهمترین مأموریت بسیج برای تحقق دولت اسلامی است.

 

وی با بیان این‌که اجلاسیه مجمع بسیجیان استان یزد ۲۹ دیماه با حضور مسئولان ارشد استان و سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود، گفت: مخاطبین ما در این اجلاسیه اعضای هیأت‌های اندیشه‌ورز، پایگاه مقاومت اسوه، گروه‌ها و کارگروه‌های بسیج و مسئولان اجرایی و مدیریتی استان، هستند.

 

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج و هیئت‌های اندیشه ورز استان یزد را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار است.

 

محدث راه‌اندازی و فعالیت‌های گروه‌های مختلف و تخصصی را از جمله اقدامات شاخص اقشار بسیج در سپاه الغدیر است، بیان کرد: گروه‌های اقتصاد و زیربنایی، مدیریت و حکمرانی، بهداشت و محیط زیست از جمله گروه‌های فعال در اقشار تخصصی بسیج استان یزد است.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت گفتمان‌سازی درباره رویکردهای بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اجلاس مجمع بسیجیان به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای ما در بسیج به منظور بررسی و هم افزایی فعالیت‌های بسیج در استان است.

کد خبر 1244798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha