بررسی ابعاد مختلف شخصیت شهید سردارسلیمانی ضروری است

زیویار ولایت مداری از شاخصه های شخصیت شهید سردارسلیمانی خواند و گفت: تمام کمالات وجودی "سردار دلها " و تمام فضائل این شهید جاودان، در آینه وجود مقام معظم رهبری تجلی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار در جلسه شورای مدیران استانداری لرستان، اظهار داشت: تمام کمالات وجودی "سردار دلها " و تمام فضائل این شهید جاودان، در آینه وجود مقام معظم رهبری تجلی دارد و دوست داشتن سردار در حقیقت عشق به مراد و رهبر سردار است.

 

استاندار لرستان افزود: ولایت پذیری و ولایت مداری از شاخصه های مکتب سردار سلیمانی است.

 

وی اذعان داشت: بررسی ابعاد مختلف شخصیت شهید قاسم سلیمانی در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و صحنه های مختلف آن، بیانگر وجود ظرفیت های بی بدیل آن شهید بزرگوار بوده که با شخصیت عمار در صدر اسلام قابل مقایسه است.

 

استاندار لرستان در ادامه به تاریخ صدر اسلام اشاره و بیان کرد: عمار کسی بود که در همه صحنه ها کنار نبی مکرم اسلام(ص) و بعد از آن در کنار حضرت امیرالمومنین علیه السلام بود.

 

زیویار بیان کرد: او کسی بود که در صحنه های غبار آلود و در صحنه هایی که حق از باطل بخوبی تشخیص داده نمی شد و این تشخیص برای خیلی از افراد سخت بود به دلایل متعدد و بصیرتی که به علت ارتباط و تعامل با نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امیرالمومنین(ع) به دست آورده بود در همه برهه ها بخوبی نقش خود را ایفا کرد و در کنار امامش باقی ماند.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: بعدها آنجا که باید امام معصوم معیار حق باشد، پیرو امام، معیار حق شد و این را خیلی از علما و متفکران اهل سنت نیز از جمله ابن ابی حدید نقل کرده اند.

 

کد خبر 1244825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha