شهید حاج قاسم سلیمانی با ویژگی های  مردم داری و مردم دوستی  محبوب همه قلب‌ها و سردار دلها شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین ویژگی های حاج قاسم که او را محبوب همه قلب‌ها و سردار دلها کرد، مردم داری و مردم دوستی او بود،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مراسم معنوی و پرفیض قرائت ملکوتی  زیارت عاشورا در محل حسینیه گلزار شهدای شهرستان زاهدان برگزار شد.

 

این مراسم به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری های این شهید والامقام و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، پرسنل بنیاد استان و شهرستان زاهدان، مسئولین ادارات و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار گردید.

 

محمد ناظری مدیرکل بنیاد استان در این مراسم ضمن سخنانی در خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم اسطوره مقاومت و قهرمان ملی ایران است، دلاوری خستگی ناپذیر و نستوه که از ابتدای ۸ سال جنگ تحمیلی که فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله  را به عهده داشت، تا درگیری های منطقه ای که در سوریه و عراق و لبنان به وقوع پیوست و شکست دادن داعش در منطقه،  در هیچ یک از میدان های نبرد، از تلاش و کوشش و از آرمان‌های مقدس و والایی که داشت شانه خالی نکرد و این مجاهدت و اخلاص او بود که او را محبوب همه قلوب کرد.

 

وی ادامه داد: همه رفتار، اعمال و سخن حاج قاسم برای رضای خدا بود، دلی محکم و استوار داشت که بارها در جبهه های حق علیه باطل چندین بار تا مرز شهادت رفت و به فرموده مقام معظم رهبری این شهادت پاداش مجاهدتهای شبانه روزی او بود.

 

سردار ناظری افزود: مکتب حاج قاسم مکتب مقاومت است، مکتب شجاعت است، مکتب اخلاص است و یکی از مهمترین ویژگی های حاج قاسم که او را محبوب همه قلب‌ها و سردار دلها کرد، مردم داری و مردم دوستی او بود، شخصیتی که در حساسترین شرایط داخلی خودش را در منطقه می رساند و هم جنس و همدرد مردم می شد.

 

وی همچنین با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه سیاسی، الهی حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر بماند دیگر حرم ها هم می ماند، جهان اسلام پیوسته نیازمند رهبری است، از اصول مراقبت کنید.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم همه ما با تأسی از سیره و منش حاج قاسم بتوانیم از ادامه  دهندگان راه و مکتب سلیمانی باشیم.

کد خبر 1244838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha