گزینش، نشات گرفته از مبانی فکری انقلاب و اصول فقهی اسلام است

زیویار با گرامیداشت سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل در تاسیس نهاد انقلابی گزینش، گفت: گزینش، نشات گرفته از مبانی فکری انقلاب و اصول فقهی اسلام ناب محمدی «ص» می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در این پیام فرهاد زیویار استاندار لرستان افزوده شده است: گزینش از جمله برکات و یادگار ارزنده و به یادماندنی رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» است که نشات گرفته از مبانی فکری انقلاب و اصول فقهی اسلام ناب محمدی «ص» می باشد و همواره برتارک و صحیفه دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌درخشد.

 

در ادامه این پیام آمده است: با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب، مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی است که با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، گزینشگران با انتخاب و گزینش دقیق و عالمانه می‌توانند جامعه و نهادی سالم را به ارمغان بیاورند.

 

همچنین افزوده شده است: امام عظیم الشان (ره) بر ضرورت استفاده از افراد صالح، متعهد، عاقل، صاحب اخلاق کریمه متوجه به مسائل روز در حوزه گزینش تاکید کرده اند، انتظار می‌رود گزینشگران توانمند و پرتلاش با نصب العین قراردادن فرامین و رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» همچون گذشته به عنوان چشمی بینا و بازویی توانا برای مدیریت اجرایی کشور درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و پیروز باشند.

 

در ادامه آمده است: بی شک نقش راهبردی گزینش در جذب نیروی انسانی شایسته بیش از پیش آشکار است و قطع به یقین متولیان گزینش، به عنوان بازوان توانای سیستم مدیریتی نقش آفرینی خود را نشان داده اند.

 

استاندار لرستان در ادامه این پیام افزوده است: اینجانب ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی ۱۵ دی ماه سالروز تاسیس این نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی «ره» را به محضر همه گزینشگران شریف تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال سلامتی و توفیقات روزافزون الهی را برای همه گزینشگران متعهد، زحمت کش و بی ادعا مسئلت می نمایم و ان‌ شاء الله در راستای صیانت از کرامت انسانی، حق الناس و تحقق سیاست‌های عدالت محور، فساد ستیز، قانونمدار و مردمی دولت سیزدهم بیش از پیش موفق و موید باشید.

 

کد خبر 1244841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha