ولایت‌مداری همراه با محبت به مردم رمز اصلی محبوبیت حاج قاسم بود

حجــت الاسلام کاظمــی کیاسری رمز اصلی محبوبیت حاج قاسم را ولایت‌مداری همراه با محبت به مردم بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجــت الاسلام محمدکاظمــی کیاسری در یادواره شهــــدای کارمنــــد استــــان سمنــــان و بزرگداشــــت سردار شهیــــدحاج قاســــم سلیمــــانی با اشاره به فضائل و خصایص شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم همان مکتب امام حسین(ع) و اسلام، نوشته قرآن و امامان انقلاب اسلامی بوده و مکتب اسلام همیشه پویایی و شکوفایی داشته و انقلاب اسلامی نقش مهمی در این پویایی دارد و در منطقه اثرگذار است. 

 

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه جهانی شدن حاج قاسم را در بینش و رفتار و کنش و رفتار او باید بررسی کرداضافه کرد: سردار سلیمانی منظومه ای از خصایل نیک بود و از این رو رهبر انقلاب او را نه یک فرد بلکه یک مکتب می دانست.

 

وی هدف سردار شهیــــدحاج قاســــم سلیمــــانی را تربیت ونجات انسانها برای ایجاد یک جامعه مطلوب آرمانی با عقلانیت مهدوی و باور حسینی دانست که ما ملت امام حسین هستیم و او با این تفکر، غیر ممکن را ممکن ساخت.

 

حجــت الاسلام کاظمــی کیاسری با تأکید براینکه نگاه به حاج قاسم تنها گفتار و تعریف خاطره نیست ادامه داد: بلکه مهم این است که ما سیره حاج قاسم را در رفتار، گفتار، کردار خود، خانواده، محیط پیرامونی و جامعه اسلامی تبیین کنیم و ترویج دهیم.

 

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم برای انقلاب هم خون داد و هم خون دل خورد، گفت: او از حق خود می‌گذشت تا کار مردم حل شود، وی ۴۰ سال مجاهدت کرد که نشان دهنده روش مدیریتی و کاری شهید بزرگوار است.

 

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم باید سرلوحه فعالیت ها وبرنامه های مسئولان باشد اظهارداشت: ویژگی‌ها، رفتار و منش و کردار شهید سلیمانی باید الگوی قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1244845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha