تبیین و ترویج مکتب سلیمانی نیاز جامعه امروز است

حجت الاسلام هاشمی، گفت: تبیین و ترویج مکتب سلیمانی نیاز جامعه امروز بوده و این مهم فرزندان ما را در برابر توطئه های دشمن بیمه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(15دی)، در همایش مادران قاسم پرور، که در سالن همایش کمیته امداد استان برگزار شد، با گرامیداشت یادو خاطره شهدا و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل بود.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: نهادینه سازی و ترویج مکتب سلیمانی نیاز جامعه امروز بوده و نسل جوان و نوجوان باید با مؤلفه های مکتب سلیمانی آشنا شوند.

 

وی با بیان اینکه همه ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم، عنوان کرد: فرزندان انقلابی ما ادامه دهنده راه شهدا، اهداف و آرمان های شهدا هستند.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به حضور مادران شهید رستمی، شهید کرمپور، شهید مدافع امنیت و مادر شهید زارعی طولابی، شهید دفاع مقدس در همایش مادران قاسم اظهارداشت: مادران شهدا به عنوان یادگاران شهدا مادرانی هستند که قاسم پرورش دادند و امروز الگو و اسوه همه ما هستند.

 

وی تربیت و پرورش فرزندان در مکتب سلیمانی امری ضروری خواند و گفت: با تربیت دینی و انقلابی فرزند و تربیت در مکتب سلیمانی نسل جوان و نوجوان ما را در برابر توطئه های دشمن بیمه می کند.

کد خبر 1244859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha