فارس از استان های نمونه حوزه زکات در کشور است

ایمانیه گفت: فارس از استان های نمونه حوزه زکات در کشور است و اگر افراد دارای ثروت، زکات را پرداخت کند، ارتباطات اجتماعی و صمیمیت ها در جامعه افزایش خواهد یافت و زمینه رحمت الهی در جامعه فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز پنج شنبه (15 دی) در جشنواره کشوری «زکات» که در شیراز برگزار شد، گفت: فارس از استان های نمونه حوزه زکات در کشور است و از زحمات کمیته امداد فارس برای برخورد پدرانه با ایتام قدردانی می کنیم.

استاندار فارس با دعا برای ظهور امام عصر (عج) ادامه داد: برگزاری جشنواره «زکات» برای اولین بار در خارج از تهران و در شیراز برگزار شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم کشاورزان ما با عمل به وظیف زکات موجبات برکات این سرزمین را فراهم کنند.

ایمانیه با اشاره به 9 سال خشکسالی در فارس بیان کرد: امیدواریم که بارش ها تا پایان سال زراعی ادامه یابد.

وی به مدیران استان فارس گفت: برپاداشتن نماز بهترین راه ارتباط خدا با بندگان است و مدیران اجرایی، قضائی، انتظامی و نمایندگان مردم اولین وظیفه آنها اقامه نماز و وظیفه دوم آنها پرداختن به زکات و استفاده از زکات در کمک به فقراست.

استاندار فارس با اشاره به معنای وسیع زکات گفت: اگر افراد دارای ثروت، زکات را پرداخت کند، ارتباطات اجتماعی و صمیمیت ها در جامعه افزایش خواهد یافت و زمینه رحمت الهی در جامعه فراهم می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر نماز و زکات به امر و به معروف و نهی از منکر در قرآن کریم تاکید شده است.  

ایمانیه تصریح کرد: در قرآن کریم به پرداخت کنندگان زکات درود فرستاده می شود و استان فارس آماده حمایت از حوزه زکات با تمام ظرفیت های خود است.

کد خبر 1244886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha