به روایت پدر شهید حججی| شبی که حاج قاسم آن را لیلة  الفتح نامید

پدر شهید حججی با اشاره به مطلبی در خصوص فرزندش و احساس افتخار نسبت به سربازی در رکاب حاج قاسم گفت: سردار سلیمانی یک رویش انقلابی است که قبل از انقلاب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ پدر شهید مدافع حرم محسن حججی، پنجشنبه(۱۵ دی) در گلزار شهدا و از جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم فرمانده ما و فرمانده پسر من بوده و افتخارمان این است سربازی من و پسرم کنار حاج قاسم بوده است.

 

 

وی افزود: ما بر خود تکلیف می دانیم یا حاج قاسم را گرامی داشته، راهش را ادامه بدهیم و با مردم شهیدپرور کرمان که چنین قهرمانی را تقدیم انقلاب کردند، ابراز همراهی و همگامی داشته باشیم.

 

 

 

پدر شهید حججی با اشاره به اینکه فرزندش هیچگاه از مسائل مربوط به سوریه چیزی نمی گفت؛ افزود: از دوستانش شنیدم یک شبی آقا محسن به همراه دوستانش تا صبح بر روی تپه ای مقابل داعش ایستادند و حاج قاسم آن شب را لیله الفتح نامید و فردا وقتی خواسته آنها را تشویق کند آقا محسن قبول نمی کند و می گوید برای رضای خدا و سربازی امام زمان این کار را کردیم نه تشویقی که حتی مورد تایید و تحسین حاج قاسم هم قرار می گیرد.

 

 

وی ادامه داد: او دوست نداشت درباره کارهایی که می کند با کسی حرفی بزند و کاری می کرد دوست داست بین خودش و خدا بماند.

 

 

 

پدر شهید حججی درباره علت حضور پرشور و حرارت زائران شهید سلیمانی از داخل و خارجی کشور اظهار کرد: مستضعفین جهان چه مسلمان و چه غیر مسلمانان انقلاب اسلامی را دوست دادند و شهید سلیمانی نماد مقاومت انقلاب اسلامی و یک رویش انقلابی است که از قبل از انقلاب شروع شد و الحمدلله به اینجا ختم شد.

 

 

وی تصریح کرد: هر انسان آزاده ای دوست دارد در این مراسم شرکت کند و با توجه به شرایطی که متاسفانه توسط یک عده فریب بوجود آمد، مردم احساس تکلیف کردند و می دانستند با حضور خود در چنین مراسمی مشت محکمی بر دهان استکبار زده و درس عبرتی به فریب خورده ها می دهند تا بدانند در برابر شکوه و عظمت ملت هیچ قدرتی توان ایستادگی ندارد و مقام معظم رهبری فرمود مردم ما با حضور خود در مراسم{تشییع} شهید سلیمانی یوم الله رقم زدند و این یوم الله ها را تا زمانی که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد رقم می زنند‌.

 

 

پدر شهید حججی در پایان تصریح کرد: راه ما و شعار ما برای همیشه همان است که امام(ره) فرمود "نه شرقی، نه غربی؛ هدف ما این است هر کجا ظالمی باشد مقابل او و هر کجا مظلومی باشد در کنار او باشیم"

کد خبر 1244946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha