هدف دشمن با تمام تجهیزات و رسانه ها، تسخیر ذهن و قلب است

دوهندو گفت: امروز هدف دشمن با تمام امکانات و تجهیزات و رسانه ها، ذهن و قلب است، اگر ذهن و قلب انسان در کنترل دشمن قرار بگیرد جسم انسان هم در اختیار دشمن قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، مجید دوهندو شب گذشته(پنجشنبه، 15دی) در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مصلی امام خامنه‌ای مدظله العالی رضوانشهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به 23 شهید مدافع حرم استان گیلان اشاره و اظهار کرد: ما باید جانفشانی های شهدای والامقام و شهدای مدافع حرم که در رأس آن ها سردار شهید سلیمانی بود، را برای نسل جدید روشنگری و به معنای واقعی کلمه یادآوری کنیم.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه بهترین سلاح فضای مجازی که در دستشان است، به صورت 24 ساعته بمباران می کنند تا انحراف حاصل شود که واقعیت ها بیان نشود.

 

وی به اخلاص شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: آن کسی که توانست هفت ملیت را علیه شجره خبیثه داعش سازماندهی و با ماشین جنگی آمریکا مقابله کند، سردار سلیمانی با تشکیل محور مقاومت است.

 

دوهندو تصریح کرد: آن روز میدان نبرد زمین و سلاح، تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی تعیین کننده بود، الان دشمن صحنه را عوض کرده و امروز هدف دشمن با تمام امکانات و تجهیزات و رسانه ها، ذهن و قلب است، اگر ذهن و قلب انسان در کنترل دشمن قرار بگیرد جسم انسان هم در اختیار دشمن قرار خواهد گرفت.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم این موضوعات را برای جوانان و فرزندان خودمان روشنگری و بازگو کنیم.

کد خبر 1244962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha