مسئولان در عمل انقلابی بودن را نشان دهند

حجت‌الاسلام آزموده گفت: خیلی از مدیران شعار انقلابی بودن می‌دهند، انقلابی بودن به حرف نیست بلکه در عمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام بهرام آزموده ظهر امروز(جمعه، 16دی) در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ماسال با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و با اشاره به روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند؛ نقش آفرین ترین عنصر در کشور خانواده شهدا هستند و با هیچ قشری در جامعه قابل مقایسه نیست و نقش مادران و همسران شهدا از نقش شهدا و مجاهدان کم رنگ تر نبود، امروز هر چه داریم از رشادت های شهدا و خانواده شهدا داریم و مدیون این عزیزان هستیم.

 

امام جمعه موقت ماسال با بیان اینکه امروز همه ما موظفیم خود را مدیون خون شهدا بدانیم افزود: امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی با اشاره به اتفاق ناشایست اخیری که در شهر ماسال رخ داد و به یکی از روحانی اهانت و بی حرمتی شد گفت: متاسفانه بسیاری از مسئولان در این راستا سکوت کردند این در صورتی است که این روحانی، جانباز هشت سال دفاع مقدس هم است.

 

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: وقتی در اغتشاشات اخیر به ساحت مقدس شهدا و مقدسات ما در شهر ماسال توهین کردند و ۵۰ جلد قرآن را داخل کیوسک هیئت رزمندگان سوزاندند، متأسفانه مسئولین ما مماشات کردند نتیجه این می شود که به امام شهر ما توهین می کنند و فردا هم به ناموسمان اهانت خواهند کرد.

 

امام جمعه موقت ماسال با اشاره به اینکه خیلی از مدیران شعار انقلابی بودن می‌دهند، انقلابی بودن به حرف نیست بلکه در عمل است بیان کرد: اگر جایی می بینید به مقدسات توهین می کنند داد بزنید بجای اینکه سکوت کنید.

 

وی اظهار کرد: چند بار در همین تریبون عرض کردم به داد شهر ماسال برسید ولی الان جایی رسیدیم که کشف حجاب در این شهر عادی سازی شده است.

 

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به دیدار اخیر رهبری معظم انقلاب با جمعی از بانوان افزود: امروز زن باید در کنار نقش مادری و خانه داری حضورش در اجتماع دیده شود امروز دشمن از زن به عنوان یک ابزار دارد استفاده می کند و منظور آنها از زن زندگی آزادی آنها از بین رفتن کرامت انسانی زن است.

 

امام جمعه موقت ماسال با اشاره به اینکه دولت جناب رییسی یک دولت انقلابی و فسادستیز است بیان کرد: متاسفانه دیده شده کسی که به مدت سه ماه رییس یکی از ادارات شهرستان ها بوده و بنابر دلایل نامعلوم از پستش برکنار و در اداره کل به کار گرفته شده است اما به عنوان کارشناس فرهنگی یکی از ادارات شهرستان ماسال معرفی شده که تا به امروز هیچ گونه حضوری در آن اداره نداشته و همچنان در اداره کل در حال فعالیت است.

 

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان نظارتی خواستاریم تا جلوی اینگونه باندبازی را در سطح استان و شهرستان گرفته تا حقی ناحق نشود.

کد خبر 1244988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha