مسئولین ویژگی‌های شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند

حجت‌الاسلام فلاح گفت: مسئولین ویژگی‌ها و خصوصیات شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و در همه اتفاقات در خط مقدم حضور داشته باشند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان ضمن دعوت به تقوای الهی تقوا را باعث اخلاص در عمل مومنین دانست و افزود: تقوا معیار سنجش اعمال انسان‌ها است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را به امت ایران اسلامی تسلیت گفت و تصریح‌کرد: حاج قاسم سلیمانی این سردار شهید با شهادت خود روح تازه‌ای به جبهه مقاومت دمید.

 

وی به ویژگی‌های شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: مسئولین ویژگی‌ها و خصوصیات شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و در همه اتفاقات در خط مقدم حضور داشته باشند .

 

حجت‌الاسلام فلاح به رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: پیام این رزمایش به دشمنان ایران اسلامی این است که هیچ وجه از آرمان‌های خود کوتاه نخواهیم آمد و اجازه دخالت به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چند نمونه از اقدامات دولت سیزدهم، اظهارکرد: در برخی از نقاط نیاز به اصلاح و تغییرات است و این مطالبه ملت بزرگ‌ ایران اسلامی می‌باشد که از تداوم حضور افراد و مدیران ناکارآمد در بدنه دولت جلوگیری شود.

 

وی از پیگیری مسئولان بخش، دستگاه قضایی و نیروهای بسیج و سپاه در بحث محرومیت‌زدایی از مردم آسیب‌پذیر بخش تقدیر و تشکر کرد.

 

حجت‌الاسلام فلاح در پایان با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) به پیشگاه امت مسلمان ایران اسلامی، به بیان ویژگی‌های آن حضرت پرداخت.

کد خبر 1245016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha