صبر و ایثار مادران شهدا الگو است

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه صبر و ایثار مادران شهدا الگو است، گفت: حرمت و جایگاه مادران شهدا باید همواره حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد،با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهارداشت: مادران شهدا یادگاران و الگوی ارزشمند ایثار هستند.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه حرمت و جایگاه مادران شهدا باید همواره حفظ شود، افزود: صبر و بردباری و ایثار مادران شهدا الگو است.

 

وی با تاکید بر تکریم والدین شهدا، عنوان داشت: مادران شهدا در دامن پاک خود جوانی تربیت و تقدیم خدا کردند و این کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: باید راه شهدا را ادامه داد و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر توطئه های دشمن بیمه کرد.

 

ضرورت نهادینه سازی ارزش های دینی و اسلامی بین نسل امروز

 

امام جمعه بروجرد به ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب در زمان حکومت پهلوی اشاره کرد و گفت: آن روز مردم متاثر شدند اما امروز عده ای قصد کشف حجاب دارند و فریب دسیسه های دشمن را می خورند.

 

وی با بیان اینکه حجاب ریشه در اسلام و دل ایرانیان باغیرت دارد، عنوان کرد: حجاب و عفاف یک ارزش است و باید با بی حجابی و بدحجابی برخورد قانونی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت شهادت شهید علم الهدی و امیرکبیر، گفت: امیرکبیر مدیری متفکر بود که در راستای استقلال کشور گام برداشت اما انگلیس خیانتکار تحمل نکرد و با ناخردی ناصر الدین شاه اسباب مرگ او را فراهم کردند.

کد خبر 1245017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha