تببین فرهنگ حجاب، وظیفه جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام کرامتی با یاد آوری اینکه ناتوی فرهنگی با تمام وجود برای هجوم به فرهنگ ضد استکباری ایران اسلامی وارد شده است، خواستار جبران کم کاری ۲۷ دستگاه در مورد حجاب با حداقل هزینه برای اسلام و ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان در تبیین نقش مادران شهدا گفت: شهدا، صالح ترین انسان ها هستند و توانستند با وجود مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ، با استقامت و پایداری و انتخاب مسیر درست به شهادت می رسند و مادران شهدا چنین انسان هایی را تربیت کردند و در هنگام قبل و بعد از شهادت صبر کردند و برای اسلام‌و در خط ولایت استقامت ورزیدند.

امام جمعه گلپايگان از میزبانی مردم در مراسم بدرقه و تشییع شهدای گمنام به خصوص حضور نسل نوجوانان و جوانان قدر دانی کرد و افزود: توطئه استعماری رضاخان در ۱۷ دی ماه برای حذف حجاب از سر خانم ها شروع کرد و پهلوی ها روی حجاب مردم اثر گذاشتند و زن های کشف حجاب کرده در پیش از انقلاب، کم نبودند و همچنان که زنان با عفت نیز در جامعه حضور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه حجاب ، مساله شریعت است و هم حکومت و هم مردم دربرابر  حجاب مسئولیت دارند، بیان کرد:  هدف، حجاب اجباری نیست و جمهوری اسلامی به تبیین فرهنگ و ارائه دیدگاه عقلانی است و ۲۷ مجموعه در مورد حجاب کوتاهی کردند و باید جبران کنند زیرا دشمن با آتش تهیه سنگین در این جنگ نرم وارد شده است.

حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه دشمنان ضد اسلام و ضد ایران در برابر نظام اسلامی ایران پیمان بستند و فرهنگ ضد استکباری اسلامی را حذف کنند، ادامه داد: حجاب ضرورت دین است و جمهوری اسلامی با اقدامات حکیمانه و با حداقل  هزینه ها برای اسلام و ایران،  برای حجاب تلاش کنند و  دستگاه قوه قضاییه با قدرت در برابر ناهنجاری ها و موارد لازم ، برخورد کنند./

کد خبر 1245029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha