تربیت و پرورش دختران با رویکرد برنامه های قرآنی در مسجد محقق می شود

حسین زاده با اشاره به اهمیت برنامه ریزی های ساختاری کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) در مسیر تحقق مسجد تراز اسلامی گفت: تربیت و پرورش دختران با رویکرد برنامه های قرآنی در مسجد محقق می شود.

مرتضی حسین زاده در جریان ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد با رویکرد توجه به جایگاه دختران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برنامه ریزی های ساختاری کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) در مسیر تحقق مسجد تراز اسلامی است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج افزود: تربیت و پرورش دختران با رویکرد برنامه های قرآنی در مسجد محقق می شود به همین منظور ساز و کار برنامه ها در این مسیر قرار دارد. 

 

 

وی با اشاره به ویژه برنامه های قرآنی هدفمند در مسجد اظهار کرد: هر هفته نشست های آموزشی با محوریت قرآن کریم و آموزه های دینی ویژه دختران در این مسجد برپا می شود. 

 

وی توضیح داد: همچنین به منظور ارتباط موثر برای تبیین جایگاه نماز نیز تدابیری همچون ارائه جوایز ارزشمند فرهنگی با هدف جلب نظر دختران برای اقامه نماز در نظر گرفته شده است. 

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت ۲ شاخصه اصلی در جریان ویژه برنامه های فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) با در نظر گرفتن قشر سنی کودک، نوجوان و جوان است.

 

گفتنی است، مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در دهقان ویلای کرج به امام جماعت حجت الاسلام افشاردوست از جمله مساجد پویا و فعال شهر کرج با رویکرد حضور فعال کودکان، نوجوانان و جوانان است. 

 

 

 

کد خبر 1245093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha