​مشکلات ارتباطی شهرستان ممسنی بررسی شد

​​با پیگیری نماینده مردم شریف شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان ممسنی، مشکلات ارتباطی شهرستان ممسنی و روستاهای تابعه با حضور بخشداران و دهیاران این شهرستان و مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حمید سلیمان پور، امروز شنبه (۱۷ دی) با اشاره به اینکه ​​با پیگیری نماینده مردم شریف شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان ممسنی، مشکلات ارتباطی شهرستان ممسنی و روستاهای تابعه با حضور بخشداران و دهیاران این شهرستان و مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس مورد بررسی قرار گرفت،‌ گفت: شهرستان ممسنی 139 روستای بالای 20 خانوار دارد که با اقدامات صورت گرفته در بخش ارتباطی استان، 105 روستا معادل 76 درصد کل روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: از سال گذشته نیز تاکنون 23 روستا با اعتبار 230 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان ممسنی تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه و ثابت قرار گرفته اند و ابلاغ اتصال 34 روستای باقیمانده شهرستان نیز صورت گرفته و به زودی این روستاها به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت متصل می شوند.

سلیمان پور، ابلاغ 124 کیلومتر فیبر نوری جهت ارتقای کیفیت پوشش اینترنت و مکالمه در این شهرستان را از دیگر برنامه های آتی وزارت در شهرستان ممسنی عنوان کرد و گفت: این طرح ها نیز جهت اجرا به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شده است.

بر اساس این گزارش در ادامه،‌ عبدالکریم انصاری، فرماندار شهرستان ممسنی نیز آمادگی فرمانداری و سایر ادارات شهرستان ممسنی را در تسریع پروژه های در دست اقدام حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این شهرستان اعلام کرد.

گفتنی است این جلسه با حضور فرماندار شهرستان ممسنی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، مدیر مخابرات منطقه فارس، مدیرارتباطات سیار استان، مدیر ارشد منطقه جنوب شرکت ایرانسل و کارشناسان فنی و بهینه سازی همراه اول و همچنین حضور بخشداران و دهیاران شهرستان ممسنی برگزار شد.

کد خبر 1245102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha