کانون های مساجد شهرستان فارسان با حضور مدیر فهما چهارمحال و بختیاری بازدید شدند

کانون های مساجد شهرستان فارسان در راستای اجرای رصد و پایش با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد استان چهارمحال و بختیاری مورد بازدید قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به منظور پویایی هرچه بیشتر کانون ها برگزار شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این طرح از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بازدید به عمل آمده و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت میدانی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

وی ادامه داد: در این بازدیدها ضمن حضور مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ارائه گزارش، هیئت امنا، امام جماعت مسجد و سایر ارکان مسجد و کانون حضور دارند.

 

خاطرنشان می شود: در مساجد استان چهارمحال و بختیاری تاکنون ۴۵۵ باب کانون فرهنگی هنری تاسیس شده که در شهرستان فارسان ۳۸ باب کانون شامل ۱۴ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد مناطق روستایی و عشایری و ۲۴ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرها تاسیس و مشغول فعالیت هستند.

 

کد خبر 1245107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha