گفتمان سازی فرهنگ شهید و شهادت، خنثی کننده توطئه های دشمنان است

احمدی با اشاره به برگزاری ۸۰ برنامه فرهنگی در بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: برنامه های فرهنگی با رویکرد گفتمان سازی فرهنگ شهید و شهادت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، منصور احمدی امروز در همایش استانی شعر مدافعیت امنیت استان لرستان و بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:  اخلاص شاخصه مشترک همه شهداست.

 

وی افزود: شهدا تا به مقام ارزشمند خلوص به وجه الله نرسند به درجه رفیع شهادت نائل نمی شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت گفتمان سازی فرهنگ شهید و شهادت، بیان کرد: ترویج و گفتمان سازی این فرهنگ خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

احمدی با اشاره به برگزاری 80 برنامه فرهنگی در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: این برنامه ها با رویکرد گفتمان سازی فرهنگ شهید و شهادت برگزار شده است.

 

وی اظهار کرد: مردم ایران از افرادی که شهدا از جمله شهید سلیمانی را به خاک و خون کشیده اند نمی‌گذرند و خواستار انتقام سخت هستند چراکه این شهیدان با از خودگذشتگی، امنیت و آرامش را به میهن تقدیم کرده اند.

 

همایش استانی شعر مدافعین امنیت استان لرستان، با حضور خانواده 6 شهید مدافع امنیت استان لرستان و شاعران وجمعی از مردم استان لرستان در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

 

در این همایش شاعران، اشاعری را در وصف شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت سرودند.

 

کد خبر 1245136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha