برگزاری نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و نمایشگاه تخصصی قهوه در نمایشگاه بین المللی فارس

فرهادی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و ششمین نمایشگاه تخصصی قهوه از سه شنبه ۲۰ دی تا جمعه ۲۳ دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» برپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی فرهادی، امروز شنبه (17 دی) از میزبانی  سایت نمایشگاهی فارس از فعالان گردشگری کشور خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به همراه ششمین نمایشگاه تخصصی قهوه از روز سه شنبه 20 دی تا جمعه 23 دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» برپا خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: آئین گشایش این سه عنوان نمایشگاهی ساعت 18 روز سه شنبه در سایت نمایشگاهی فارس و با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محل برگزاری این عناوین نمایشگاهی هم اظهار کرد: این سه نمایشگاه در سالن های «حافظ»، «سرو» و «بهار» و در مساحتی بیش از 10 هزار متر برپا خواهند شد.

فرهادی افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه ها از استان های مختلف کشور حضور دارند و از آنجا که استان فارس قطب گردشگری و شهر شیراز، شهر جهانی صنایع دستی است، شرکت کنندگان برای حضور در این نمایشگاه ها استقبال خوبی کرده اند.

وی اعلام کرد: علاقمندان برای بازدید از این عناوین نمایشگاهی با مراجعه به درگاه اینترنتی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir می توانند، بلیت برای بازدید دریافت کنند.

کد خبر 1245160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha