عدم همراهی بانک های خصوصی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸

ذاکریان با گلایه مندی از عملکرد بانک های خصوصی در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، بر لزوم انجام تعهدات قانونی و اجرای دستورالعمل های ابلاغی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مجتبی ذاکریان امروز شنبه (۱۷ دی) در کمیته استانی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در استان، اظهار کرد: در این راستا تاکنون ۸۶۸ میلیارد تومان اعتبار بند الف تبصره ۱۸ به استان تخصیص یافته است.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان ۲ هزار و ۸۸۹ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ در کارگروه استانی مصوب شده است، ادامه داد: تاکنون ۸۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به هزار و ۳۳۶ طرح‌ مصوب پرداخت شده است.

 

وی از جذب ۱۰۰ درصد سهمیه تخصیصی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در استان خبر داد و گفت: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فناوری، اداره کل صمت، کمیته امداد و بهزیستی با توجه به حجم اعتبارات مصوب بیشترین درصد جذب این تسهیلات را دارند.

 

ذاکریان متذکر شد: در سال جاری هم ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به خراسان جنوبی اختصاص یافته که تاکنون از این محل اعتباری تخصیص نیافته است.

 


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با گلایه مندی از اینکه بانک های خصوصی عملکردی در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ ندارند، تصریح کرد: متاسفانه این بانک ها در پرداخت تسهیلات سایر تکالیف قانونی ابلاغی از جمله تسهیلات فرزندآوری نیز هیچگونه همراهی نداشتند.

 

 


 

کد خبر 1245165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha