ویژه برنامه برزگداشت ولادت حضرت فاطمه (س) در شهرستان سلسله برگزار می شود

حسنوند با برشمردن برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، گفت: ویژه برنامه بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه (س) درهفته بزرگداشت مقام مادر و زن برگزار می شود.

سمیرا حسنوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: ویژه برنامه بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه (س)  با رویکرد ترویج فرهنگ فاطمی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ فاطمی و سبک زندگی فاطمی، افزود: حضرت زهرا (س) شخصیتی آسمانی و زمینی داشته والگو گرفتن از سيره اين بانوي بزرگوار زمينه ساز رشد وتعالي در همه ابعاد تربيتي فردي و اجتماعي است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری یوسف النبی شهرستان سلسله ادامه داد:  با همکاری  دستگاه های فرهنگی برنامه های فرهنگی مختلف در طول هفته زن در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

حسنوند اذعان داشت: مراسم سخنرانی با رویکرد بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و مراسم جشن و مولودی در طول این هفته با محوریت مسجد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و برگزار جشن و شادی از دیگر برنامه های ویژه ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

حسنوند اظهار کرد: توزیع بروشور های مذهبی فرهنگی وبیان فضیلتی از حضرت زهرا و ائمه اطهار علیهم السلام از دیگر برنامه های پیش بینی شده در طول هفته بزرگداشت مقام مادر و زن است.

 

مدیر فرهنگی هنری یوسف النبی اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و برنامه های هنری از دیگر برنامه های تدوین شده در طول هفته بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و مقام مادر است.

کد خبر 1245202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha