مستند « پولیتزر» در یزد اکران شد/ خون شهدا حقانیت انقلاب و اسلام است

مستند « پولیتزر» برای اولین بار در استان یزد با حضور مادران شهدا واقعه غرب اکران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ در حاشیه اکران مستند پولیتزر گفت: مستند "پولیتزر" باتلاش بی وقفه و همدلی تمامی عوامل پشت صحنه، اجرا، تصویر، تهیه، نویسندگی و... پس از ۵ سال تحقیق و پژوهش، تولید و به همت مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) اکران شد.

 

وی در ادامه به مسیر های پر خطر و سختی های عوامل اجرا در هنگام تولید این مستند اشاره کرد و افزود:" پولیتزر" در شرایط و موقعیت مکانی ناامن و در محدوده های پر خطر، توسط عوامل شجاع و صبور ضبط و تهیه شده است.

 

حجت الاسلام مجتبی صداقت در بخش دیگری از سخنانش شهدا را حقانیت انقلاب و اسلام دانست و گفت: خون شهدا و شهادت دردناک ۲۸ شهید یزدی در جبهه غرب نیز سندی محکم برای حقانیت اسلام وانقلاب است.

 

وی همچنین در ادامه از ساخت ۲۸ مستند ۲۵ دقیقه ای خبر داد و گفت: در تلاشیم با مساعدت، همکاری و حمایت نهاد ها و سازمان های متولی، مستند زندگی نامه ۲۸ شهید یزدی واقعه غرب را به صورت جداگانه تهیه و به تصویر بکشانیم.

 

حجت الاسلام صداقت اظهار داشت: مستند "پولیتزر" به نویسندگی و کارگردانی مصطفی ملاحسینی و تهیه کنندگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، خون نامه دردناک ۲۸ شهید نوجوان و جوان یزدی واقعه محرم سال ۶۲ شمسی در جبهه غرب را به‌مدت "۶۷ دقیقه" روایت می کند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، این مستند برای اولین بار در استان یزد با حضور ماداران و خانواده شهدای واقعه غرب، اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولان استانی اکران شد.

 

در پایان و حاشیه اکران نیز از مادران ۲۸ شهید واقعه کردستان و عوامل تهیه مستند ، تقدیر شد.

کد خبر 1245213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha