از ظرفیت بانوان برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد استفاده شود

مدیرکانون فرهنگی هنری وحدت با اشاره به فعال بودن بانوان در جامعه گفت: با تشکیل هسته های بانوان از از ظرفیت بانوان برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ابویی، مدیرکانون فرهنگی هنری وحدت مسجد محمدیه در نشست مدیران کانون های مساجد استان یزد با استاندار یزد گفت: زنان نیمی از پیکره جامعه هستند که باید توجه ویژه ای به آنها شود.

وی افزود:  در جنگ سخت خواهران کمک شایانی به مساجد داشتند و هم اکنون نیز در جنگ نرم این نقش را دارند لذا با توجه به حضور فعال بانوان در مساجد شاهد این فعالیت ها بودیم اما این امکانات و تجهیزات موجود در شان بانوان استان نیست و در صورتی که بتوانیم از ظرفیت ها و تجهیزات دستگاه های اداری استان در جهت فعال کردن حوزه بانوان مساجد گام برداریم.

ابویی بیان کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی ما باید برنامه های شاد اردوی و تفریحی و آموزشی را در جهت جذب جوانان و نوجوانان استفاده کنیم اما در این زمینه نیازمند حمایت های مسئولان هستیم و با توجه به این که طرح های مختلفی داریم اما بودجه نداریم  نمی توانیم آنها را اجرایی کنیم.

وی افزود: طرح هایی مانند طرح طراوت می تواند ما را در این زمینه یاری کند ولی امیدواریم این طرح ها گسترش پیدا کند.

مدیرکانون فرهنگی هنری وحدت یزد بیان کرد: برای حل مسائل روز جامعه مانند عفاف و حجاب، فرزندآوری، خانواده از بانوان باید استفاده شود و با تشکیل هسته های بانوان در استان در این زمینه گام برداشته شود.

کد خبر 1245228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha