افتتاح ۷۹ پروژه محرومیت زدایی استان سمنان

سردار دامغانی با اشاره به افتتاح ۷۹ پروژه محرومیت زدایی استان سمنان همزمان با سراسر کشورگفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان تکمیل و افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حمید دامغانی در آئین افتتاح ویدئو کنفرانسی ۷۹ پروژه محرومیت زدایی استان سمنان همزمان با سراسر کشور گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ ۱۵۰ میلیارد تومان تکمیل و افتتاح شد.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان،با اشاره به بهره برداری وافتتاح هشت پروژه مسکن محرومان ،۱۱ پروژه بسیج آبرسانی  دراستان سمنان به صورت همزمان با سراسر کشوراظهارداشت: همچنین  ۳۰ پروژه راه‌های روستایی، ۳۰ پروژه جهاد روشنایی در قالب طرح‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی اجرایی شده است.

 

دامغانی خدمت‌رسانی را اصلی‌ترین رسالت‌های سپاه و بسیج دانست وافزود: سپاه از همه توان و ظرفیت برای خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان استفاده کرده و این روند ادامه خواهد داشت.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به نقش آفرینی سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در دو سال کرونا،اظهارداشت: مواسات و کمک همدلانه، تأمین و تهیه ماسک، واکسیناسیون در مناطق محروم روستایی، تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز مردم، بسته‌های معیشتی، جهیزیه و… در زمره اقدامات سپاه در استان طی ایام دشوار کرونایی بود.

 

وی با تأکید براینکه جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین سه رویکرد اصلی بسیج است ‌که در جریان قرار دارند ادامه داد: زنجیره خدمت امروز از‌ سوی فرزندان امت به‌عنوان ‌تکلیف الهی قلمداد می‌شود که در ابعاد مختلف برای اجرای آنها برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 1245261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha