بیش از ۱۶۰۰ اثر فرهنگی، هنری و علمی به جشنواره نماز اصفهان رسید

حجت الاسلام رنجبر تعداد آثار رسیده به جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و علمی فجر تا فجر نماز استان اصفهان را هزار ۶۰۰ عدد اعلام کرد.

حجت الاسلام «ابراهیم رنجبر» در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فجر تا فجر نماز اظهارداشت: این رویداد در دو مرحله استانی و ملی و در رشته های فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و پژوهشی برگزار می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان اینکه این جشنواره  از دهه فجر سال گذشته آغاز و دهه فجر امسال ادامه دارد، تصریح کرد: این طرح در سطح ملی و استانی برگزار می شود که به مرحله استانی در اصفهان بیش از هزار و 600 اثر رسیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا 30 دیماه تمدید شده و علاقه مندان می توان با مراجعه به وب سایت نور نماز تولیدات خود را به ثبت رسانده و از این فرصت رقابتی را استفاده کنند.

حجت الاسلام رنجبر یادآورشد: در حال حاضر با این تعداد اثر رسیده، اصفهان رتبه چهارم را در بین دیگر استان ها را دارد.

 

وی با بیان اینکه مرحله کشوری بهمن ماه برگزار می شود، تصریح کرد: اسفندماه امسال اجلاس نماز در دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان تاثیر تولیدات فرهنگی و هنری را در تبیین جایگاه نماز مهم خواند و گفت: فعالیت های پژوهشی و علمی به بررسی نقش نماز در زندگی فردی و اجتماعی و موانع پیش روی این عرصه پرداخته است.

کد خبر 1245294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha