اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی در دستور کار است

محمدی فلاح با اشاره به اهمیت فراهم ساختن شرایط مناسب به منظور تأمین نیازهای زندگی معلولان، زنان سرپرست خانوار و دیگر افراد جامعه هدف بهزیستی گفت: تخصیص اعتبار لازم برای ایجاد و امکان تسهیلات اشتغالزایی در دستور کار این سازمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، محمدی فلاح طی آیین بررسی مسائل و چالش های پیش رو در رابطه با اعطاء تسهیلات اشتغالزایی که یکشنبه ۱۸ دی در اداره کل بهزیستی استان البرز برپا شد گفت: تأمین نیازهای زندگی جامعه هدف بهزیستی با هم اندیشی کارشناسان و مسئولان مربوطه محقق می شود.

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: بنابر مصوبه معین شده در شورای عالی اشتغال کشور به افراد موثر خانواده هایی که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند همچنین زنان سرپرست خانواده و دیگر مددجویان وام اشتغال اختصاص پیدا می کند. 

 

وی با بیان اینکه تقویت و توانمندسازی خانواده ها از نظر بسیاری از شاخص های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... اهمیت اساسی دارد توضیح داد: ارائه این وام تسهیلات اشتغالزایی مانع پرداخت کمک هزینه های مستمر، مانند کمک هزینه حق پرستاری و بستری معلولان در مراکز روزانه نیست. 

 

محمدی فلاح خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های اجرایی برای ارائه هرچه بهتر این وام اشتغالزایی، تفاهم نامه منعقد شده با سازمان فنی و حرفه ای است تا به این وسیله نسبت به اشتغالزایی این عزیزان اقدام گردد.

 

 

 

 

کد خبر 1245344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha