خشم و خروش کرمانی ها علیه هتاکی به مقدسات| ما با ولایت زنده ایم

مردم پایتخت مقاومت در جای جای استان ولایتمدار کرمان با راهپیمایی اعتراض آمیز علیه هتاکی دشمنان نسبت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و ولایت فقیه؛ بر اعلام حمایت و وفاداری نسبت به ساحت مرجعیت دینی و سیاسی امام خامنه ای تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مردم مومن و ولایتمدار پایتخت مقاومت، با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز، اهانت نشریه هتاک فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و مرجعیت دینی و سیاسی امام خامنه ای را محکوم کردند.

 

 

 

 

شعار"مرگ بر فرانسه" در کنار شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس با صداهای رسا سر داده شد.

 

 


شرکت کنندگان همچنین با شعارهای "جسارت و اهانت دو حربه دشمن است/ دین مبین اسلام دشمن اهریمن است" و "سکوت در برابر اهانت/ خیانت است خیانت" هتک حرمت مقدسات دینی و اسلامی را محکوم کردند.

 

 

 

 

شعار"مرگ بر ضدولایت فقیه" در محکومیت هتاکی های دشمنان نسبت به جایگاه رفیع ولایت فقیه سر  داده شد و تظاهرکنندگان، ادامه دادند: ما با ولایت زنده ایم؛ تا زنده ایم، رزمنده ایم.

 

 

 

همچنین شعارهای "رهبر اگر فرمان دهد، جان را فدایش می کنیم"  و " تا که امام عاشقان غایب است/ اطاعت از خامنه ای واجب است"در حمایت همه جانبه از ولایت فقیه طنین انداز شد.

 

 

 

این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم؛ امام‌جمعه و استاندار و سایر مسئولین برگزار شد؛ با قرائت بیانیه و تکبیر شرکت کنندگان در تایید بند بند این بیانیه پایان یافت.

 

 

 



کد خبر 1245432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha