«کارگاه سواد رسانه و فضای» ویژه روحانیون و طلاب اهل سنت کرمانشاه در روانسر برگزار شد

به همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی کرمانشاه «کارگاه سواد رسانه و فضای مجازی» ویژه روحانیون و طلاب اهل سنت در سالن تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی کرمانشاه؛ به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امروز در سالن تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر با محوریت شناخت بیشتر نقش رسانه های برون مرزی در جهت دهی به اغتشاشات اخیر برگزار شد.

 

براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام حسن منتتظری؛ سرپرست مرکز اسلامی استان کرمانشاه در سخنانی ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسمی سلیمانی به بیان برخی از ویژگی این رزمنده بزرگ اسلام اشاره کرد.

گفتنی است، در ادامه این کارگاه، استاد ابراهیم مهرانی؛ کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه برای حاضرین در این کارگاه به بیان ویژگی های رسانه و اهمیت حیاتی آشنایی با سواد رسانه ای در این عصر اشاره کرد.

 

لازم بذکر است، استاد مهرانی شرکت کنندگان در این کارگاه روحانیون و طلاب را با انواع ساختار و رویکردهای رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری و فضای مجازی آشنا ساخت.

در پایان این دوره به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی حضور در کارگاه آموزشی «سواد رسانه و فضای» از سوی مرکز اسلامی استان کرمانشاه اهدا شد.

کد خبر 1245447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha