۱۱۰۰نیازمند خانه دار می شوند|تعهد ۱۲۵۱میلیارد تومانی بسیج سازندگی سپاه کربلا برای محرومیت زدایی

اقبال پور گفت: هزار و ۲۵۱میلیارد تومان اعتبار پروژه های محرومیت زدایی و عمرانی در دست اقدام سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در سالجاری است.

محمدمهدی اقبال پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با تأکید براینکه گسترش و رونق فعالیت جهادی تنها راه برون‌رفت از مشکلات است، اظهار کرد: بسیج سازندگی تلاش دارد فقر و محرومیت را از چهره استان مازندران که فرموده رهبری فقر ذیل برگ های سبز استان پنهان است،‌ رفع کند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با بیان اینکه بسیج سازندگی فعالیت‌های حوزه محرومیت‌زدایی و عمرانی را به‌صورت مشارکتی و با حضور خودجوش مردم انجام می‌دهد، افزود: بسیج سازندگی تلاش دارد در کنار دیگر دستگاه‌ها، به پروژه‌ها شتاب بدهد.

 

وی گفت: هزار و ۲۵۱میلیارد تومان اعتبار پروژه های محرومیت زدایی و عمرانی در دست اقدام سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در سالجاری است.  
 

 

اقبال پور با بیان اینکه بسیج سازندگی امسال مسکن محرومین به تعداد هزار و ۱۰۰باب با اعتباری بالغ بر۳۳۰میلیارد تومان را متعهد شده، افزود: تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی به تعداد ۲۵۰باب با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان نیز در دست اقدام است.

 

وی با بیان اینکه ۲۵پروژه شامل با اعتباری بالغ بر۱۴۰میلیارد تومان در روستاهای استان در دست اقدام است، گفت: ۱۱۰کیلومتر راه روستایی در قالب این پروژه ها ایجاد می شود.

 

اقبال پور از ایجاد ۶۰کیلومتر راه بین مزارع با اعتباری بالغ بر ۹میلیارد تومان خبر داد و افزود: ۸۰پروژه آبرسانی به ارزش ۳۳۶میلیارد تومان نیز برای رفع تنش آبی استان در حال اجرایی شدن است.

 

وی با بیان اینکه امسال چهار پروژه پل روستایی (بین راهی) به ارزش ۱۴میلیارد تومان به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی در استان ایجاد می شود،‌ اضافه کرد: همچنین انجام ۱۰۰پروژه پل و آبرو جاده بین مزارع روستایی به ارزش چهار میلیارد تومان هدفگذاری شد.

 

اقبال پور از ساماندهی۲۳۰مزار در بحث زیارتگاه شهدا به ارزش چهار میلیارد تومان خبر داد و گفت: یکصد چشمه سرویس بهداشتی و حمام با اعتباری بالغ بر۱۵میلیارد تومان نیز برای خانواده های نیازمند و کم برخوردار ایجاد می شود.

 

وی با بیان اینکه لایروبی و ساماندهی ۶کیلومتر رودخانه با اعتباری بالغ بر۱۳میلیارد تومان، احداث ۲۰۰۰متر دیوار حفاظتی رودخانه ها در قالب ۲۴پروژه به ارزش ۳۰میلیارد تومان، احیای روند تکمیل پروژه زباله سوز با اعتباری بالغ بر ۱۶۰میلیارد تومان، تعمیر و بازسازی و احداث سه پروژه در بخش سالن های ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد تومان و تعمیر و بازسازی و احداث سه پروژه در بخش ورزشگاه با اعتباری بالغ بر۱۸۰میلیارد تومان نیز در دست اقدام است،‌ خاطرنشان شد: طرح های محرومیت زدایی و عمرانی بسیج سازندگی سپاه کربلا در تمامی مناطق استان مازندران به ویژه مناطق روستایی و کم برخوردار با کمک مردم،‌خیرین و گروه های جهادی پیاده سازی و اجرا می شود.

 

 

کد خبر 1245448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha